"If the people we love are stolen from us,the way to have them live on is to never stop loving them.Buildings burn,people die,but real love is forever" (The crow)

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

δεν θα καπνισω σημερα.οχι.τσιγαρο τελος.ουτε θα πιω,ουτε θα ξαναπαρω εκεινα τα χαπια.ποτε ξανα.και θα φυγω απο εδω,θα γυρισω πισω στους γονεις μου.ισως να με αγαπουν ακομα.ισως να μην με εχουν ξεχασει ακομα.το δωματιο μου αραγε θα ειναι οπως τοτε που εφυγα?ημουν μολις 15 χρονων κοριτσακι.εχουν περασει 8 χρονια απο την τελευταια φορα που ειδα τον ηλιο απο το μεγαλο παραθυρο του δωματιου μου.το θυμαμαι το παραθυρο εκεινο.ειχε και γαλαζιες κουρτινες με μικρα αστερακια πανω.περνουσα απειρες νυχτες σε εκεινο το παραθυρο,κοιτωντας τα αστερια.και τωρα τα κοιταζω.αλλα δεν ειναι το ιδιο.τωρα οταν τα κοιταζω δεν τα βλεπω καθαρα,παντα ειμαι ζαλισμενη απο το ποτο και απο τα χαπια.ολα αυτα που με πετανε στην κολαση 8 χρονια τωρα.θελω να γυρισω πισω.θελω την παλια μου ζωη.αυτη που παρατησα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου