"If the people we love are stolen from us,the way to have them live on is to never stop loving them.Buildings burn,people die,but real love is forever" (The crow)

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

No salvation...

Είμαι η κόλαση σου .ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! Καλά το ξέρεις ,το ήξερες από την πρώτη στιγμή που άρχισες να μου μιλάς. Δίκιο δεν έχω? ΕΧΩ! Ήξερες ότι θα με κυνηγάς  δεν θα με φτάνεις, θα σε αφήνω να με αγγίζεις αλλά δεν θα σε νιώθω, θα απαντώ στο κάλεσμα σου αλλά για λίγο. Ήξερες πως θα έχανες τον ύπνο σου για έμενα. Ήξερες πως θα στοίχειωνα τα όνειρα σου, μέχρι να  ανοίξεις τα μάτια σου θα υπέφερες από έμενα. Μόνο από  ΕΜΕΝΑ! Είμαι ο εφιάλτης σου ,αυτό είμαι αλλά με θέλεις. ΠΟΛΥ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ! Ενώ ξέρεις ότι  σε καταστρέφω, σε κάνω να υποφέρεις .Σε ακολουθώ και σε κάνω να υποφέρεις. Προσπαθείς να με αποφύγεις, να φαίνεσαι δήθεν απόμακρος αλλά ξέρεις πολύ καλά πως μέσα σου υποφέρεις γιατί με θες! Όσο τίποτα άλλο! Σε καίω, σε πονάω, σε αρρωσταίνω  αλλά είμαι όλη σου η ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου